Busy dag...

Jag tror Månsan sprang och gömde sig, jag såg inte skymten av honom på stan. Mycket folk var det iaf, säkert pga det fina vädret. Vi avslutade med en thailunch också, det är ju så himla gott. Jag tror jag uppskattar det mer här än i Thailand ibland, jag blir less fort utomlands.
Efter firandet på stan så gick jag och Sandra på en promenad i spåret. Det känns så jobbigt i tanken, men det är så skönt när det är gjort. Speciellt nu när gymmet har blivit lite lidande av alla helgdagar. Tyvärr så hände det nånting i min fot, så jag är halt för tillfället. Jag hoppas verkligen att det går över tills imorrn, det gör ganska ont. Ja, och sen så har det blivit sex avsnitt av Spartacus: Blood and sand. Me like alot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0