Titta nu vad farbror Frej tar fram...

Jag älskar att pyssla, dekorera och dona. Spelar typ ingen roll med vad, jag bara älskar det! Jag har klippt och klistrat kartongbitar, som jag sedan har slagit in med omslagspapper. Funderade på vad mina kakor skulle kunna fraktas i, och en kartong står ju stadigt på ett bilsäte. Blir nog även lite cellofan runt, så inget smuts eller damm kan landa på kakorna.
Iaf så fick jag för mig att göra en mini-make over på mitt bord. Är så less på fönsterplasten (som ni ser på den andra bordsskivan) som bara blir bubblig och är skitsvår att rengöra. Men se vad lite omslagspapper och cellofan kan göra! Jag hade väl helst skippat cellofanen, men det säger sig självt att man inte kan ha papper på ett bord utan att det går sönder eller blir smutsigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0