Upptagen hela dagen lång...

Ojojoj, vad grejor vi har gjort idag. Eller nä, typ två saker, haha! Mamma fyller ju år, så vi drog ihop lite syskon och barn och åkte till Södra berget. Först gick vi Tarzanstigen, sen blev det picknick vid utsiktsplatsen. Himla härligt, solen stekte hela tiden. Jag är lite harig av mig, så jag tyckte att allt efter stigen såg väldigt farligt ut, haha! Testade dock några saker ;)
På eftermiddagen svidade vi om till galakläder och drog till Idyllen (Porter Café)för lite middag. Eftersom jag fyller år på torsdag så fick jag också en present. Ett efterlängtat presentkort så jag kan köpa sofföverdraget som jag suktar efter. Fast det får nog vänta ett litet tag till (jag måste lägga till en del själv också), utgifterna är ungefär lika höga som södra berget den här månaden. Ska boka väldigt skojsiga biljetter nu i veckan, berättar mer då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0