Biom Train...

Dom omtalade Biom-skorna. Biom är gjorda efter studier på 2500 människors fötter, så dom ska fungera lite som ett "extraskinn" på fötterna, och jobbar efter fötternas funktioner.
Den här modellen ska man både kunna springa och gå i. Man kan även använda dom på gymmet, så dom funkar till i princip allt. Skön som bara den är dom också. Jag ska testa dom lite hemma ett tag och se om jag behåller dom eller inte, jag tycker att dom är för dyra om jag inte trivs. Är även sugen på ett par Reebok Easytone, så vi får se. Dom finns iaf på Ecco för 1350kr om någon är intresserad. Och jo, dom finns i andra färger än rosa, det finns modeller som inte är skinn också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0