Dont't know what to do...

La ut receptet på pajen i inlägget nedan, ifall någon är intresserad. Sitter och klurar ett par uppgifter som ska vara klar på måndag, och har än en gång ångest. Ångest är mitt förnamn nu, allt är ångestframkallande. Jag tycker att möten, uppgifter, test, kallelser som inte är valfritt inte är annat än ångest.
Jag kom på ikväll att jag kanske borde göra nån nätkurs. Nån som man kan göra när man har tid och vill, men samtidigt får något slags certifikat efteråt. Jag vill ju gärna kunna bevisa att jag ha läst kursen. Borde väl finnas någon sån intressant? Distans finns det ju visserligen också, men jag vill inte åka nånstans. Haha, Gud, jag får ännu mer ångest av min livskris som jag tror att jag genomgår. Velpanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0