Oh.My.God...

Eh, behöver jag säga att det sjukt svårt att kravla sig ur sängen idag? Fy fan vilken hemsk träningsvärk. Innan passet sa jag även till Jessica att jag gillar träningsvärk, för då känns det att man har gjort något. I take it back... Imorgon blir det MRL (mage, rumpa, lår), får bara hoppas att jag rör mig lite bättre innan dess, haha!

Till något helt annat! Skatteåterbäringen verkar vara ett hett ämne nu, iaf på fejjan. Jag kikade in på min egen deklaration på nätet, är alltid nyfiken på återbetalningen. Jag föddes alldeles för nyfiken för mitt eget bästa, vissa saker ska ju vara spännande. Hur som haver, det såg iaf bra ut. Jag har blivit lite bortskämd med att alltid få tillbaka ganska mycket (i mina ögon), och det har stigit varje år. Hur kan det bli så? Skattepengarna har tex köpt alla mina möbler, och betalat två thailandsbiljetter. Tack ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0