Hej...

Solen kom idag, halleluja! Den lär väl försvinna snart, men man får vara glad för det lilla. Satt ute i solen en stund och åt min frukost, men jag blev så uttråkad sen. Skulle behöva en solstol, det är ju så mycket skönare om man kan ligga ner. All har sin tid, ska köpa nya utemöbler först.
När jag ändå hade tid över så passade jag på att ringa till Handels. Varför har jag inte testat att ringa senare förut? Jag fick svar på en gång, har typ aldrig hänt innan. Nu har jag iaf fått lite svar på dom miljoner frågor som jag hade.
En tidigt träning har jag också hunnit med. Det blev ett mrl-pass och lite band med Sandra. Nu är jag hemma igen och ska väl få i mig nån mat :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0