Song Beneath the Song...

Ikväll sändes det så kallade "musikalavsnittet" av Grey's Anatomy. Det var det avsnittet som jag grät floder till i helgen, fy tusan så sorgligt det var. Tjejen som bölar till Biggest loser klarar inte av sånt ;)
En spontan tanke var kanske: Wow, vilken pipa Callie har! Jo, så tänker man nog. Ändå tills man får reda på att hon var musikalartist på Broadway innan Grey's. Hon har även tagit ton i serien förut, hon sjöng tex Silent night i säsong 6. Ni kanske kommer ihåg avsnittet då läkarna äter julmiddag ihop, den spelas där i början. Hur som haver, jag älskar när hon sjunger The Story. Himla fin låt.
Även dom andra imponerade verkligen, speciellt Kevin (Owen) och Chyler (Lexi). Tänk att så många kan sjunga, jag vill också.






Kommentarer
Postat av: Evelina

Jäklar vilken pipa hon har! Jag missade gårdagens avsnitt :( Hur gick det med bäbisen?

2011-05-05 @ 13:24:52
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0