3 pinnar...

Lite shopping blev det faktiskt, men bara träningskläder. Zzzznark så tråkigt! Fast dom var ganska fina ändå, slänger upp bilder sen. Annars blev det bara lite nödvändigt ont från Make up store och Coop. Funderar på om jag ska ta en liten sväng ner på stan imorgon och kika i lugn och ro. Vi hade lite bråttom, jag och Sandra, eftersom vi skulle på hockeyn ikväll. Det var riktigt kul på matchen tycker jag, och så härligt med tre nya poäng. Sandra kollade himla chockat på mig varje gång jag skrek, trots förvarning om min hockeyhets, haha!
Nä, man kanske skulle ta tag i räkningarna nu och se om det blir något över. Annars är det ingen idé att traska ner på stan ;)




P.S Till er sundsvallsbor (eller er andra också givetvis) som önskar att ni hade fått se Chris Medina live med sin What are words (tänker på hans Idol-uppträdande), så kommer han faktiskt till Birsta City den 6:e december kl 18.00. Skivsignering ska det också vara, tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0