Birsta...

Idag var jag och Mickis till Birsta och drog alla butiker vi kunde komma på. Sånt som man inte kan göra utan bil, speciellt inte om man ska handla. Det blir liksom ett alldeles för stort område. Jag köpte ingenting förutom hörndekoren till bordet, men Mickis handlade för oss båda, haha! Mycket slingor och stakar som ska upp i ett helt hus, jag har ju inte det delikata problemet! Hittade även en perfekt julklapp till mamsen, men jag vet inte om hon kommer kunna använda den så som jag vet att hon vill. Tror att jag och syrran köper den ändå, också får dom lämna tillbaka den om det inte blir bra. Jag har verkligen julklappsångest nu, fantasin börjar tryta eftersom det alltid är jag som fixar alla presenter året om.
Till en helt annan sak nu. Jag och Sandra ska kanske bli sambos (på kompisnivå som ni kanske förstår, haha), spännande! Men vi får se hur det blir, inget är bestämt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0