Frödinge...

Det finns en köpekladdkaka här i världen som är sjukt god. Dom flesta vet att den finns, och dom flesta gillar den. Nämligen Frödinge kladdkaka. Mums... Nu för tiden har det verkar rasslat in nya sorter känns det som, och jag är inte sen på att testa när jag hittar dom. Den senaste som jag har smakat är kladdkakan med chokladgrädde och belgisk choklad. Behöver jag säga mer? Säkert för söt för vissa, men inte för mig! Sen har jag även köpt säsongens smak, kladdkaka med pepparkakssmak. Den har jag inte testat än, men den bör vara god den med. Sen gillar jag även deras lilla minikaka med mjölkchoklad (finns i tre smaker) som är lite dyrare. Minuset med den kakan är faktiskt att den är väldigt liten. Vet inte riktigt hur man ska lyckas vara fyra stycken som delar på den, om man inte äter som musar. Men det är ju enligt mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0