Halt...

Det kändes jobbigare än vanligt att pallra mig ner till gymmet idag. Kanske för att det är måndag, kanske för att snön har blivit till is på gatorna. Jag är verkligen livrädd för att halka och göra illa mig, sitter i sen jag halkade omkull en vinter och slog upp ett stort hål i hakan. Det blev akuten och stygn den kvällen, istället för andra helgnöjen!
Nu har dom bytt bokningssystem på gymmet, så jag och Sandra stod där som två ufon innan jag frågade om hjälp. Faktiskt väldigt bra för man fick nya medlemskort som även fungerar som nyckelkort. Mindre att hålla reda på! Ett minus var den snygga webcambilden som man så fint fick posera till ;)
Imorgon ska jag åka med Mickis till Birsta igen. Hon skulle dit imorgon, så jag frågade om jag fick följa med. Tänkte köpa den där superbra julklappen som jag har skrivit om tidigare, den är verkligen för stor för mig att ta på bussen ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0