Krans...

För några veckor sen köpte jag en ny vinterkrans. Den jag har haft innan är egentligen mammas, så tänkte att hon kan få tillbaka den. Den är ju riktigt fin sen jag gav den en makeover. Nu längtar jag faktiskt tills jag får svida om till vinterstass hemma. Jag ska spraya mitt fönster, klistra upp ett par silvriga snöflingor, ta fram den nya ljusstaken, sängkläderna med renar, byta filtar till gråa med julbockar på, hännga upp julgardiner (jag som aldrig byter gardiner)... Ja, all in i år faktiskt. Sen har jag ju julstjärnorna och God jul-bokstäver m.m. Fattas bara något bra omslagspapper eller liknande som jag kan ha på glasskivorna i mitt vardagsrumsbord. Känns inte som småblommigt kommer passa in så jättebra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0