Memory lane...

Har suttit och läst lite gamla blogginlägg nyss. Anledningen var att jag skulle kolla när första snön kom ifjol, jag var bombsäker på att den kom och låg kvar redan i oktober. Fan, jag hade fel. Jag hatar att ha fel, haha! Det snöade visst lite nån dag i oktober, men den snön som låg kvar kom den 9:e (10:e??) november. Sjukt mycket snö var det också! Jag som har känt mig så tacksam för att slippa snö hittills, men nu känner jag mig lite lurad ;) Äsch, jag vet att jag kommer bli lite charmad av snön i år också.
Iaf, jag la märke till ett par saker som jag faktiskt inte har tänkt på detta år. I oktober fyllde min blogg faktiskt hela fem år, grattis till oss! Fem långa år. Jag har så svårt att tänka på att jag ska sluta blogga någon dag, det är liksom en del av mig nu. Och häromdagen så var det årsdagen på min bilolycka. Det känns skönt att kunna släppa det så pass mycket att jag inte ens tänker på det längre (förutom att jag är bilrädd). Fast de kommer ändå alltid kännas lite som en turdag, det finns så många som råkar hemskt illa ut i samma typ av olyckor, och vi blev utskrivna på sjukhuset redan samma dag. Till och med ryggen känns bättre nu när jag tränar regelbundet :) Men ändå, tack igen till dig där uppe som bestämde att vi skulle få stanna kvar här ett tag till ♥







Den här bilden la jag ut på årsdagen ifjol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0