Present avklarad...

Tänkte strosa en stund på stan idag och kika lite, men jag blev fast på gamla jobbet och pratade med ex-kollegorna istället. Vi pratade om min bakning och att jag gärna skulle vilja jobba med det sen, men jag vet inte riktigt hur det går till. Hur som helst, en farsdagspresent hann jag iaf fixa, ett presentkit med David Beckhams Homme-parfym. Lite ungdomligt med Beckham kan tyckas, men den parfymen luktar verkligen karl. Typ rakvatten, så den kommer nog passa bra. Känns lite roligare än Axe tycker jag.
Dagens nästa punkt är faktiskt en lätt middag på Subway med Jessica och Sandra, sen ska vi träna mycket hårt på gymmet innan det blir slapp i soffan. Blir lite tv eller film med Jessica efter passet, så jag ser mer framemot det än själva träningen, haha! Men nu kör vi, näst sista träningsdagen denna vecka :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0