Söndag/Farsdag...

Det blev ingen jättesovmorgon i söndags direkt, bara att skutta ur sängen till den ljuva väckarklockan. Det hanns med en hel del måste jag säga, men den största planen var faktiskt att åka hem till mormor och morfar. Det känns viktigt att följa med det nu när dom börjar bli så gammal, man vet aldrig vad som händer. Innan dess kom pappa förbi och hämtade sitt paket och lämnade tårta till mig. Lite tvärtom kanske, men dom har renoveringskaos hemma.
Morfar frågade på en gång om jag hade färgat håret, bra jobbat för att vara en karl på 70+, när dessutom ingen annan än Carina märkt något innan! Moster frågade om inte jag kan baka till julafton, och mormor vill att jag ska baka till morfars födelsedag i januari. Så nu har jag två nya beställningar att göra, måste bara klura på vad jag ska hitta på :)
Efter fikat hos mormor och morfar så var det dags för middag på Max med mamma och Anders, sen följde jag med dom hem. Jag och mamma skulle baka Lussebullar, men det blev inte så. Min kusin Therese ringde nämligen och sa att dom var i Sundsvall, och dom ville hälsa på. Så på kvällskvisten fick jag besök hemma hos mamma av Therese, Jesper, Sofie och Jonathan, roligt :) Ännu mer fika, snacka om matkoma! Jesper och Therese frågade om jag inte ska hänga med dom till Filipinerna i vinter, och gaaaaaah, jag vill. Jag blir så avundsjuk, så jag kan inte ens prata om det ;) Tyvärr är inte mitt bankkonto med på noterna just nu, men jag lovade att jobba på att vinna på Triss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0