Svettigt...

Det var en dålig idé att ta en dusch innan jag började ta tag i diskberget. Herregud, jag är alldeles svettig igen! Får dela upp mitt berg lite, har en litet diskställ så allt får inte plats. Det ska bli så skönt när allt är städat, det ligger som en tyngd på mina axlar att ha hemmet såhär. Har även två paket att hämta ut på ett väldigt opraktiskt ställe, men jag måste ta tag i det snart också. Hämtade mina nya sängkläder och adventsljusstakar förra veckan när jag åkte bil, men jag lyckades glömma ena ljusstaken. Dom skickades i olika paket, men det tänkte inte jag på. Jättefin var den iaf! Sen är det nog min muffinsduk som ligger och väntar också.
Till något hel annat nu. Jag uppdaterade min iphone till ios5 förra veckan, och det var det bästa på länge! Så himla grymma funktioner nu, och mycket smidigare. Tex att komma åt musiken och kameran genom att bara dubbelklicka på knappen, nya notiserna m.m. Skitbra helt enkelt! Nöjd att jag lyckades göra det helt själv utan att tappa allt också, typiskt mig att inte säkerhetskopiera rätt eller något sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0