Idag...

Idag jobbade jag 16-20.15, en väldigt spännande tid. Kul att åka till jobbet när typ resten av landet åker hem, haha! Men kvällen gick ganska fort faktiskt, även fast jag mest var ensam. Det som är mest trist med att jobba sent är att jag inte kan gå på passen på gymmet. Får lite ångest dom veckorna som ingen dag passar!
Jag hann faktiskt köpa min första julklapp innan jobbet idag. Till min syster, helt perfekt julklapp är det. Om hon nu bara inte lyckas köpa en själv först. Jag har bannat henne från all shopping innan jul, men vi får väl se hur det går, hahaha! Nu närmast står Farsdagspresenter på schemat, dags att trolla fram Presentmakerskan igen :)






Armband Kappahl, Blus H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0