The one and only-Britney...

Tror jag är lite småkär i Britney, även fast jag inte spelar i den ligan, snygg! Kan påpeka att dom som säger att hon är tjock måste ha en skruv lös. Konserten var jättebra med massor av show och gamla hits. Det enda jag tyckte var lite konstigt var att hon sjöng Don't let me be the last to know, men inte Circus eller Criminal. Kändes lite skumt. Hur som helst, tummen upp för Britney, och jag skulle gladeligen se henne igen :)


Jag hade min kamera med mig, och hade faktiskt kollat att batteriet var okej, men den ljög. Den dog på en gång, så jag tog några bilder med iphonen, och knäppte även av några bilder från Jessicas kameradisplay med iphonen. Just for you ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0