Effektiv dag...

Förutom en sovmorgon, så har jag packat, diskat, målat mitt bord och däremellan spelat Wordfeud. Tänkte inte beblanda mig med såna dumheter, men syrran tvingade mig att spela igår ;) Känns som att jag kommer bli hooked som alla andra. Måste bara öva lite innan jag ger mig ut i den stora Wordfeud-världen.
Har även skött om mina fina rosor som fortfarande står sig rätt bra från förra helgen. Jag har verkligen försökt att sköta om dom, snittat om, rensat blad och bytt vatten ofta, just för att dom ska klara sig. Det är lite trist när dom dör efter två dagar.
Nu sitter jag och väntar på att mammas Anders ska plocka upp mig efter jobbet. Sen blir det en tur till affären för lite gotta tills imorgon, och ikväll blir det Timrå IKs premiärmatch på tvn. Kommer inte ta med mig datorn till Nyköping, men det kanske finns tid för nått litet inlägg ändå :)





Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh, lägg till mig sen: alexandrahellman

2011-09-16 @ 11:44:41
URL: http://alexandra-hellman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0