Lite kräm på det här så...

Jag vaknade imorse med halsont och täppt näsa. Oh nooo, alla vet vad det betyder... Har liksom lyckats förtränga det ganska bra under dagen med hjälp av nässpray och Zyx, men kom på att det kanske inte var jättesmart att träna. Men, men, nyfikenheten på nya gymmet blev för stor, så det blev ett core-pass och lite promenad på bandet. Nu värker det som tusan i halsen. Jag blir lika stressad varje gång sen jag fick mina halsinfektion i vintras, det var inte kul. Jag kunde knappt andas på nätterna, så låg med lätt panik och värk i över en vecka innan jag fick antibiotika. För väl hoppas att det "bara" blir en vanlig förkylning om det bryter ut riktigt. Lite kräm på det här så, så blir det säkert bra... ;)
Förresten, hur många har Elektropop i huudet sen igår? Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0