Nästa resa...

Alltså Maria Montazami, love! Haha, tittar på Hollywoodfruarna nu, och hon är ju för härlig. Såg att hon ska släppa läppstift för Make Up Store också, spännande.
Annars så har det varit världens segaste måndag någonsin. Jag skämtar inte, jag har aldrig varit med om ett så dött Birsta. Vart tusan höll alla hus idag? Mulet väder och allt. Jag passade på att boka biljetterna till sthlm på lunchen, så vi inte skulle stå där utan platser med lång näsa. Den egentliga anledningen till resan har jag nog inte berättat om. Vi ska nämligen se på The Arks sista spelning någonsin (om dom inte får för sig att göra comeback då). Jag kommer gråta floder efteråt, som jag älskar det bandet. Från It takes a fool to remain sane till 2011. Alltid i mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0