Soffhäng...

Skönt med kvällar när jag kommer hem och vet att jag har några timmar att slå ihjäl innan det är dags för sängen. Jag vet så väl hur jobbigt det blir när jag inte sover tillräckligt länge, och hela veckan blir knas. Imorgon har jag en ganska saftig sovmorgon, så det är ingen större stress till sängen, utan jag hänger i soffan ett par timmar till. Just nu är det Idol på dumburken :)

Så vad har hänt idag då? Jo, min iphone dog imorse och var stendöd i flera timmar. Ända tills jag knatade ner på Telenor och killen där fick till den. Jag blev så glad att jag sa att han var en ängel, haha! Jag hade fasen sett slutet på min iphone-relation innan, väldigt traumatiskt! Så jobbigt när sim-kortet inte går att sätta i andra mobiler utan ram heller.
Resten av eftermiddagen har jag packat upp handskar, packat upp handskar, och ännu mer handskar. My God, det tog aldrig slut.




Idag hade jag min fina guldring som mamma har gett mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0