Tidig jul i år...

Jo, jag vet. Julsaker känns lite väl tidigt i september. Jag kunde inte låta bli iaf, hittade så fina bokstäver som ska få vara stående på min tv-bänk i jul (kan även hängas). Jag är dålig på julpynt, dels för att jag bor litet och dels för att det inte passar in hos mig. Jag har lite för mycket rosa detaljer för att kunna smacka upp tomteröda gardiner i fönstret med matchande prydnadssaker. Vitt går bra, har ju tom ett par rosa tomtar, haha. Synd bara att julstämningen inte blir detsamma. Älskar att vara hemma hos mamma under julen, där ser det ut som hela tomteverkstan har spytt jul :)
Kökshanddukar kan jag aldrig ha för mycket av, så det fick bli både juliga och påskiga sådana också. Jag har sällan is i magen, så jag vågar inte vänta så länge när det är något som jag vill ha. Kalaset kommer från Jotex.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0