Torsdagsfunderingar...

Men, kan nån förklara för mig varför hälften av alla mms-bilder blir sneda? It drives me craaaaazy! Så, nu vet alltså alla att jag inte gör det med flit.
Nu är jag ledig i två dagar igen, så jag tänker låtsas att det är helg redan idag. Kanske orkar släpa mig ner på stan en sväng imorgon, men jag är tveksam. Jag kan knappt gå idag, så illa blev det med träningsvärken, haha! Vet inte riktigt vad jag ska ner och göra heller, men miljöombyte är ju trevligt. Hjärtat har alltid klappat lite hårdare för stan än för Birsta, och jag hinner inte ner så ofta längre. Tänkte på det idag. Hur mycket jag saknar Wedins och mina kollegor. Det var underbart att ha sina vänner på jobbet (även om vi också kunde ryka ihop ibland) och jag saknar det så himla mycket. Det är helt okej nu med, men jag har inte så många i min ålder på jobbet, lite trist bara.

Kommentarer
Postat av: Emelie Bäck, Cancerfonden

Hej! Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!

2011-09-30 @ 17:00:29
URL: http://cancerfonden.se/sprid-budskapet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0