Dilemma...

Nu har jag studerat allt om lchf tills ögonen nästan blöder, herregud vad mycket grejer man ska tänka på i olika koster. Jag vill testa nån kost som i princip fungerar i längden, och som innehåller mat, och Jessica trodde att det kunde vara något för mig. Mycket fett och kött låter nämligen väldigt bra i mina ögon. Jag har sen innan varit ganska insnöad på stevia och att jag har velat testa det i bakning, och det är faktiskt tillåtet i lchf också. Finns även mycket recept som verkar lovande för mig som hatar att laga mat. Enkelt är nyckelordet! Har även läst på om light-drycker är tillåtet, vilket känns som ett måste. Som jag har fattat det så är det okej då och då, bara man tänker på att sötningsmedel ofta gör att man blir mer sugen på socker efteråt, och att man kan stå emot det. Hmm, mycket att fundera på, för ska jag göra det så ska det göras riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0