Kletigt...

Känns som att det vankas migrän, så nu blir det sängdags innan det blir värre. Har kletat in håret med olja, så jag lär väl vakna med handduksmönster i fejjan, haha. Jag brukar göra så vissa kvällar när jag ska tvätta håret morgonen efter, lite damage control typ. Mitt hår var så ledset så jag tvingade mamma att toppa av det värsta för att fräscha till det lite (dip dye var kanske inte det bästa för mina stackars toppar). Finns inte tid för nått frisörbesök i mitt schema innan jul.
Jag tycker att det är så svårt att hålla håret fräscht och fint när man vill ha långt, speciellt så mycket hårtänger som jag använder, men jag försöker iaf. Vill gärna ha minst en decimeter till ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0