Stressigt...

Jag tyckte att jag började med packningen i tid, men sen la jag ju av ganska snabbt. Nu har det slagit mig att det är ungefär två veckor kvar, och det börjar bli bråttom! Jag jobbar dessutom tre stängningar den här veckan, så det blir inte så mycket tid över då heller. Känner mig för tillfället oroligt stressad efter som tanken är att lägenheten ska målas om innan alla grejor ska in, och just nu vet jag inte ens när vi får nycklarna i handen! Har inte ens kunnat ta mått i lägenheten så jag vet vilka saker jag kan ta med mig, eller hur stort förrådet är så jag och Sandra kan tänka logiskt över vad som får plats där. Oh Lord... Har iaf tagit ner allt från väggen och packat en kartong till sen jag kom hem. Babysteps...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0