Vilket väder...

Herregud, vilken väder vi har haft idag, solsken och plusgrader! Längtar lite extra mycket till våren och sommaren när det droppar från taken. Det känns lite extra nära då! Jag har passat på att vara ute på mammas gård och fyllt på med fågelmat lite här och där. Jag vet inte varför, men det känns viktigt för mig att mata fåglarna. Dom är så ofta här, och är dessutom van att det ska finnas frön i deras lilla hus (extra fint med banden som sitter kvar sen stormen, för att inte taket skulle flyga iväg) sen långt tillbaka. Till jul fick dom t.o.m extra mumsig fågelmat ;)
Det är dagar som denna som jag önskar att jag kunde åka skidor, eller att jag var lite mer friluftsaktig av mig. Skulle gärna sitta i solen nånstans och dricka varm choklad eller grilla korv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0