Filmkväll...

Jag har haft två lite speciella konversationer sen igår. Den första var att det ringde en präst till mig, som är bekant med mormor och morfar, för att hon ville ha receptet på mina muffins (fast det var ett annat par som skulle ha det egentligen). Inte varje dag det händer, blev lite fundersam varför det ringde en präst till mig ;) Fast det verkar ha blivit något missförstånd, vet liksom inte vem jag ska skicka det till. Det andra var att pizzabudet idag sa att det var längesen han såg oss sist, så han frågade om det var längesen jag var ut. Haha, måste byta pizzeria snart. Jag behöver inte ens säga min adress längre, fastän att det handlas hem pizza väldigt sällan!
Idag startade jag dagen med att ta tag i disken kl 7 imorse. Går lite lättare med Vakna med The Voice i bakgrunden. Tänkte att det var lika bra att ta tag i det medans jag ändå var något pigg, och innan jag la mig igen. Tog en powernap under förmiddagen innan träningen istället! Efter träningen så mötte jag upp Sandra, och vi gick och hyrde film. Det var verkligen längesen sist! Så kvällen har alltså gått i filmen och pizzans tecken. Jägarna 2 avverkade vi ikväll, men vi hyrde även Jag saknar dig och Försvunnen, som vi får se på någon annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0