Ovettig dag...

Idag har jag inte uträttat många vettiga knop förutom att gå till gymmet. Känns lika jobbigt i tanken varje gång, men det är så skönt efteråt. Inte bokstavligen direkt, men jag känner mig nöjd. Det känns lite extra jobbigt när det är lika kallt ute som idag, brrr, vet inte vad som har hänt. Har den kalla vintern kommit sent, tro? Fast å andra sidan så ska jag inte klaga när det inte ens är -10c ute. I Norrland är man vanligtvis inte så bortskämd med milda vintrar, utan det brukar vara ganska långa perioder med -15 till -25grader. Det är kallt! Det här är faktiskt min favoritvinter, just för att den har varit så mild. Frihet att inte frysa baken av sig så fort man går ut! Dessvärre gnäller jag lika mycket på halkan som vanligt, och kör vidare på min pingvinwalk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0