Stan...

Nu är jag hemma i vardagen igen. Usch, som det såg ut när jag kom hem. Har ju varit förbi och dumpat av diverse grejor under tiden som jag har varit hos mamma. Så det var bara att sparka sig fram genom påsar och kartonger och ta tag i oredan. Men det det gick ganska fort, storstädade innan jag åkte!
Efter allt det så var jag ner med Sandra på stan en sväng. Det blev lunch och lite reafynd, lämnade även tillbaka klänningen jag köpte till nyår. Vi tog en sväng förbi nya lägenheten och drömde oss bort lite, längtar verkligen tills det är dags! Nu väntar jag på att hon ska komma till mig lite senare, för vi ska kolla på film. The human centipede 2 av alla filmer, haha! Min morbida sida är lite excited faktiskt, lär väl få ångra detta senare! Men nu, mat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0