I'm sorry...

Jag känner mig så hemsk som bloggar så dåligt nu men.jag.har.inte.haft.tid. Känns som jag inte ens har en sekund över för mig själv längre. Även om det inte alltid har varit jobb så har jag flängt omkring resten av tiden. Jag har inte sovit riktigt sen innan midsommar, så nu börjar det kännas tungt. Eller igår sov jag hos mamma med syrran, så det var det närmaste en riktig sovmorgon på länge. Nu när jag väl blir ledig så är det Gatufesten i stan, så jag lovar ingen bättring just nu. Damn you blogg-appen!! Läste iaf att dom ska fixa appen så fort alla bloggar är flyttade till nya portalen. Men jag vill sjunga en sång för er, som plåster på såren  ;-)
 
 

im sorry, this illusion
has caused you a lot of pain
and i have no solution
i'll try to never be back again
i'm sorry
i'm sorry
i'm sorry
i'm sorry...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0