Nattuggla...

Jäklar vilka sena inlägg det har blivit dom sista dagarna, blir så när jag jobbar sent. Idag har jag inte hunnit med så mycket annat än en kort prommis efter jobbet med Sandra för att hämta ett paket. Lite snopet att postutdelningen stängde tjugo minuter innan. Suck! Sen har jag spenderat kvällen med att betala alla räkningar, det känns verkligen lika jobbigt varje gång. Jag vill vinna på triss :-) Imorgon ska jag åka ut till mamma & Anders med styvsyster. Man ska fånga dagen har jag hört. Eller solen ;-)

 

 


Kommentarer
Postat av: Evelina


Va med mig istället! Sån ångest att jobbet börjar igen på måndag ^^

2012-07-27 @ 12:45:23
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0