Aaahh, denna stress...

Just nu känns det som att jag har tagit mig vatten över huvudet med hela kalaset på lördag. Det ingick inte i min planering att jag inte skulle vara ledig nån dag i veckan, till förberedelse. Jag har helt allvarligt inte haft en ledig minut sen i måndags när jag kom hem, och jag blir inte klar. Jag får lägga mig sent och kliva upp tidigt, sen är dte jobb hela dagarna och panikgöra på kvällarna. Idag kom jag hem nio, så det jag har hunnit ikväll är att dekorera muffins, gjort två olika fluff och bakat en tårtbotten till. Hur fasen kom jag på att jag ska göra en trevåningstårta just nu, jag som aldrig gjort en våningstårta överhuvudtaget. Håll er tummar är ni snälla, går det åt skogen så hamnar jag nog på psyket ;-)
Morgondagen lista efter jobbet:

Göra macksnittar
Göra pizzasnittar
Göra en trevåningstårta
Städa hela lägenheten
Byta sängkläder
Byta omslagspapper på bordet
Duka
Dekorera för kalas
Dekorera muffins
Och eventuellt baka en kladdkaka att fylla ut med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0