Borde jag bli orolig...

När min syster ringer och frågar efter mitt personnummer och adress? Vad har hon hittat på nu... Har jag sökt till Robinson? Big Brother? Tagit ett lån? Köpt mig något fint utan att jag vet det? Eller kan det ha med min födelsedag att göra? Haha, it drives me crazy!
Annars har den här dagen rullat förbi alldeles för snabbt, som vanligt när man känner sig stressad. Jag var på affären i 1½ timme för att handla allt som fattades till kalaset. Och lite mat till mig själv så klart. Bet ihop och lunkade på med mitt nya skadade ben. Har ett ben som redan ser helt misshandlat ut sen i helgen, och nu var det alltså dags för det andra. Skratta inte, men jag halvsprang in i en pelare med en lastvagn på jobbet.. Så jag flög in i vagnen och slog magen och benet när det tog tvärstopp. Fy fasen vad ont det gjorde, haha! Nåja, ett blåmärke till är ju ändå ganska lindrigt :-)
 
 
 
 
Det gamla sargade benet ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mohahahaha! Den som fyller år får inte vara så nyfiken! ;)

Svar: Meeeeen... ;)
Magdalena

2012-06-27 @ 14:41:07
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0