Blodbad bokstavligen! Jag skulle tvätta hå...

img_1128 (MMS)

Blodbad bokstavligen! Jag skulle tvätta håret över badkaret idag, och kände hur det släppte loss i näsan så fort jag böjde på huvudet! Hann naturligtvis blöta ner håret först, så där stod jag med vatten i ögonen, rinnande hår och en forsande näsa. Fick ropa på mamma som kunde ge mig en handduk till näsan och en turban på huvudet, haha! Blev faktiskt lite ängslig där ett tag, det slutade inte rinna blod på en evighet, men till slut gick det över. Hade gått lättare att ligga ner om inte vovvarna drog i turbanen hela tiden ;-) Annars har jag och mamma mest bara legat i sängen idag och haft det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0