Konstigt...

Konstigt det känns att blogga på datorn, använder typ bara mobilen nu för tiden. Har knappt använt datorn alls, får inte ihop tiden konstigt nog.
Jag sitter just nu och tittar på reprisen av Melodifestivalen, och jag känner verkligen starkt att Danny borde ha vunnit. Tycker himla synd om honom som i princip snubblar på målsnöret för tredje gången. Fasen vad hemskt! Sen kanske han kunde ha varit en bättre förlorare enligt många, men jag har ändå förståelse för hans besvikelse.
Men i alla fulla fall, jag älskar Euphoria också, så det kunde ha gått betydligt värre ;-)
Dagen idag bjuder på träning och storhandling inför bakningen till helgen. Dags att sätta igång snart, vet bara inte vart jag ska förvara allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0