Sov gott kära Bedis...

Dagen blev inte alls som väntat, inget gos med en massa söta valpar överhuvudtaget. Istället slutade det tragiskt nog med att vi tog bort Beda. Hon mådde inte alls bra nu, så det blev lite av ett akutbeslut mitt på dagen. Jag valde att följa med till veterinären den här gången, eftersom det var enda möjligheten att hinna säga hej då.
Det gick ganska bra tills jag klev ur bilen på parkeringen, där brast allt. Anders gav mig kopplet så jag fick sitta med henne och gosa en stund själv innan det var dags. Väl inne så var vi med alla tre, plus världens bästa veterinär. Allt gick fort och smärtfritt, och nu är Beda med Ninnis och leker nån annanstans. Sov gott, vår älskade gamla Bedis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0