Aj...

Jag har sovit konstigt på min axel inatt, den blir liksom vikt inåt när jag ligger på den. Som alla andra kroppsdelar som inte vet vart det ska ta stopp på min kropp. Har iaf haft jätteont hela dagen, men hoppas att det ska gå över snart. Känner mig nästa övertygad om att jag verkligen har eds då jag tom har fler poäng på kriterierna än vad min syster med diagnos har. När jag ändå håller på att ge mig själv diagnoser så tror jag att jag lider av hsp (highly sensetive person) också, fick högt betyg på det testet med, haha! Visste inte ens att det fanns en sån diagnos förrän igår då Evie la ut en artikel om det. Konstigt ändå att man funderar på varför man är som är. Varför lutar mina ben bakåt? Varför får alltid jag blåmärken? Varför får jag så lätt ärr? Varför kan jag böja min tumme åt fel håll? Varför är jag så känslig? Varför kan jag inte lyssna på en ballad utan att gråta? Varför klarar jag inte av att bli iakttagen av chefer m.m? Varför har jag svårt för förändringar? Varför är jag så nervös?
Det finns uppenbarligen förklaringar till det mesta, och det är ganska skönt.

Gamla bilder från bloggen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0