Mer renovering...

Pratade med mamma på Facebook förut, hon berättade att dom har köpt golv till hallen, som ska läggas imorgon. Kommer bli så fint! I ett svagt ögonblick förra veckan så råkade jag säga (med många vittnen) att om dom köper färg till vardagsrummet, så målar jag om. Är det nånting som jag börjar få rutin på så är det att måla väggar efter två lägenheter ;-). Det har varit så mycket prat om det där rummet som behöver fixas med aldrig blir gjort, för det är så krångligt att byta tapeter. Till slut sa jag bara att skit i tapeterna och måla istället så så fixar jag det! Dom verkar ha tagit det högst bokstavligt eftersom mamma redan har frågat när jag är ledig, haha! Men vad jag man inte för att hjälpa till, jag vill ju att det ska bli fint.
Jag tror att det är den här hallmattan dom har valt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0