Migrän...

Jag har sen en tid tillbaka fått väldiga attacker av huvudvärk då och då. Jag har inte filosoferat så mycket över det förut, men ikväll slog det mig, kan det vara migrän? Det utlöses oftast på jobbet, jag får jätteont i huvudet, vanliga värktabletter hjälper inte. Jag blir illamående och även lite yr då jag inte tycker att ögonen hänger med lika bra. Jag får mest en känsla av att jag bara vill lägga mig ner och blunda, och att folk skulle kunna göra vad som helst med mig under tiden. Hmm... Och det varar i flera timmar, har haft det i ca sju timmar nu. Finns det nån expert på området?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Inte för att jag är någon expert, men det låter v'ldigt likt migrän iaf! Har själv haft det en gång oc hdå kändes det som att huvudet skulle sprängas och bokstäverna dansade i boken som jag höll på läsa :P (va i skolan). Not good , not good :(

2012-10-12 @ 07:25:55
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0