Movienight...

Alltså, ibland kan man ju bara fundera på hur dum man är. Tex när man kommer på att det finns usb-uttag på dvdn. Jag har alltså i fyra år kunnat kolla på filmerna från datorn med tv-skärm, men inte vetat om det. Så typiskt mig och tekniksaker! Ikväll testades det iaf, och det fungerade utmärkt ;-) Fyra år i teknikvärlden är ju en mindre evighet, men min dvd (Philips) är verkligen toppen. Liten, slimmad och fungerar fortfarande lika bra som när jag köpte den. Tror det var bra att jag inte bara nöjde mig med det billigaste alternativet!
Hur som helst, två filmer fick det bli, 21 Jump Street och The Five year engagement. Bra båda två, men den förstnämnda var riktigt rolig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0