Så onödigt...

Under påskhelgen så har någon/några lyckats krossa och förstöra tre busshållsplatser i centrum i stan. Varför? Det är så jäkla onödigt, kostar pengar och drabbar alla som måste åka kommunalt. Jäkla praktpuckon! Visst kan olyckor hända, men jag tvivlar på att alla tre var en olyckshändelse...

Nu har jag lunch på jobbet, och försöket fördriva lite tid. Har lång rast då jag jobbar öppning-stängning idag. Sen ska jag åka hem till mamma, vilket just nu känns sjukt drygt. Inte att åka dit så klart, men att det ska ta mig två timmar att komma från Birsta till kvissle med buss. Två timmar av mitt liv som aldrig kommer tillbaka, två timmar som försvinner från den lediga kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0