Inredning...

Eftersom jag om några veckor kommer att bo själv igen, så snurrar det mycket inredning i detta huvud. Det blir ju onekligen skillnad att verkligen kunna utnyttja hela lägenheten istället för att trycka ihop allt i ett annat rum, men det betyder också att jag måste ha mer möbler. Köpte köksmöbler idag på second hand som jag ska måla vitt och klä om stolarna på. Inte mitt drömset, men jag får ju ha mitt drömbord som matsalsmöbel istället. Bara jag hittar passande stolar till det bordet, verkar inte vara det lättaste! Nu tror jag ändå att jag har det mesta i möbelväg, men det är mycket småsaker som fattas, tex gardiner, lampor m.m. Gjorde första klicket igår på gardiner till köket och sovrummet :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0