Första advent...

När jag väl har tid över att blogga så tar surfen slut istället, haha! Nu är den dock tillbaka! Haha, även att jag började skriva raderna ovanför för ett par timmar sedan, men jag somnade i soffan istället. Så kan det gå ;-) Hur som helst, idag är det 1:a advent (nehe), och julskyltning som varje år. Jag har jobbat och tänkte att jag skulle ha gått en sväng på skyltningen, men det blåste så kallt så jag skyndade mig hem istället. Hann faktiskt börja med julklapparna på vägen från jobbet, och det är inte en dag för sent!



Årets stake! Jag måste bara snurra på ettan som visst har vridit sig. Körde med riktigt grön mossa i år, och det blev väldigt fint tycker jag. Sen lite fejksnö på det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0