Juligt...

Jag gjorde en julvimpel i förrgår till köket. Jag blir så less på mig själv, jag kom på att jag ville ha en runt 17-tiden då jag stod ensam på jobbet. Då var det för sent för att springa runt Birsta och titta, Panduro hade ju tex varit trevligt att köpa tillbehör ifrån! Jag kan liksom inte acceptera att jag inte kommer att ha en samma dag, så istället skrev jag ut grejor från datorn och satt och pysslade till sena kvällen. Jag blir nästan orolig, varför klarar jag inte av att vänta, och varför kan jag aldrig begränsa mig istället för att vara vaken halva nätterna grinfärdig. Som när jag fyllde 25 år tex, mitt kalas höll på att ta knäcken av mig med alla förberedelser. Men likt förbannat så kan jag inte skita i ballonger, serpentiner och  att pizzabitarna ska tryckas ut i hjärtformar och att melonbitarna i salladen ska tryckas ut i stjärnformar! Allt måste vara lika perfekt som jag har föreställt mig. Finns det nån diagnos för detta? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0