Sjukanmäld...

Idag klev jag upp i god tid till jobbet, hann sola lite, hänga med familjen m.m. Sen en timme eller två innan jag skulle åka till jobbet så fick jag så himla ont i magen. Tänkte att det kanske skulle bli bättre efter frukost, men icke. Jag bet ihop och gjorde mig klar, syrran skjutsade hem mig först för att slänga av lite packning. Där nånstans när jag pustade i hallen sa syrran åt mig att jag måste sjukanmäla mig på jobbet. Det slutade iaf med att min kollega kunde stanna kvar och jobba över, så jag fick åka hem igen, och sen dess har jag i princip legat nerbäddad. Ska vara hemma imorrn också så att jag är säker på att allt går över. Är så jobbigt att må dåligt när man står ensam på jobbet och inte kan ta en paus, så jag vågar inte chansa! Så typiskt att tjejen som inte druckit en droppe alkohol under hela midsommarhelgen är den som mår dåligt på söndagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0