Tråkigt...

Det blir nog Honey Boo Boo som får stå för underhållningen ikväll! Så störd serie, men sjukt kul! Går på tcl om nån har missat, men jag drar några avsnitt på datorn istället ;-)

Har verkligen en känsla av att jag har slösat bort mina lediga dagar med att inte göra nånting, men vad fasen ska man göra dom sista, tragiska dagarna innan lön? Speciellt när alla andra jobbar! Tog iaf tag i ännu ett överhängande måste; beställa nya linser. Det har fastnat nått skit i en av mina, så dom skaver som tusan! Skulle behöva några återfuktande ögondroppar också, men det får jag undersöka på Apoteket :-)

A dolla makes me holla! - Honey Boo Boo



Kommentarer
Postat av: Anneli

Kom in till mig och kolla på ögondroppar. Jag jobbar ju på Synsam nu du vet. Kan bjuda på en kopp choklad om du vill, vet ju att du inte gillar kaffe. Kram

2013-03-22 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0