Tv-kväll...

The Following var ju kanon, vilket drag i en serie! Sjukt spännande!

Nu ligger jag i sängen och gluttar på reprisen av Melodifestivalen (hej nörd), och jag måste verkligen säga att jag älskar Robins You. Så himla fin och mäktig, men jag hade aldrig trott att den skulle vinna. Just pga att ingen från Andra Chansen har lyckats med det. Själv röstade jag på Robin, Anton och Yohio, kunde faktiskt inte välja!
Sen har jag lite svårt att förstå alla som blev skogstokiga över att Yohio inte vann eftersom han fick flest svenska röster. Jo, det var ju trist, men vi vill väl ändå tävla med en låt som Europa tycker om? Vet ni vilka låtar som vi har skickat utan Europas samtycke? Anna Bergendahl och Malena Ernman! Säger inte det något? Heja Robin, nu kör vi ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0